برند لوازم خانگی بلاجیو

برند لوازم خانگی بلاجیو

برند لوازم خانگی بلاجیو ، یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در ایران است و سایت بلاجیو آی آر، مرکز رسمی فروش کلیه محصولات این برند صاحب نام اروپایی در ایران به شمار می رود.  فروشگاه لوازم خانگی بلاجیو، بهترین فروشگاه عرضه لوازم خانگی بلاجیو در کشور بوده و نمایندگی رسمی محصولات بلاجیو در ایران را در اختیار دارد.

بلاجیو
برند بلاجیو

از طریق نمایندگی رسمی محصولات بلاجیو در ایران می توانید کلیه محصولات این نشان معتبر لوازم خانگی ایتالیایی را با 10 درصد تخفیف خریداری کنید.

 

بلاجیو کجاست؟

دهکده بلاجیو (Bellagio) در کنار دریاچه کومو Como در ایتالیا، آمیزه‌ای از شکوه دنیای قدیم و تجمل‌گرایی دنیای جدید.از زمان رومی‌ها، “بلاجیو” که در کنار دریاچه “کومو” قرار دارد، محل تفریح وسرگرمی افراد ثروتمند و مشهور از اشراف تا نویسندگان و بازیگران مطرح مانند “جورج کلونی” بوده است.

محصولات بلاجیو در سال 2008 وارد عرصه بازار شدند و به دلیل کیفیت بالا و به صرفه بودن  به سرعت در بازار جهانی پخش شد. نمایندگی رسمی بلاجیو در ایران، بر ارائه محصولات با کیفیت و با  ضمانت اصل بودن کالا خدمات به یادماندنی به مشتریان خود تمرکز می کند.

تنوع محصولات بلاجیو

محصولات لوازم حانگی بلاجیو در چند گروه دسته بندی می شود و هر یک دارای تنوع محصولی با قابلیت های فنی و اندازه گوناگون است تا متناسب با سلیقه و بودجه خود، خریداری کنید. آبمیوه گیری، چای ساز، سرخ کن و بخار شور و توسترها، از جمله دسته بندی محصولات بلاجیو است. البته به این فهرست بایستی چرخ گوشت بلاجیو و سشوار استیل بلاجیو نیز اضافه کرد.

تنوع محصولات بلاجیو
انواع محصولات بلاجیو در فروشگاه ما

بلاجیو تلاش کرده تا با نیازسنجی صحیح و استفاده از بهترین طراحان محصولات لوازم خانگی، کاربردی ترین لوازم با کیفیت بالا و ماندگاری ممتاز را در اختیار مصرف کنندگان مشکل پسند قرار دهد. بانوان خانه دار ایرانی، همواره تجربه محصول خوب و موفقی از محصولات بلاجیو داشتند.

 

محصولات پر فروش بلاجیو

یکی از پر فروش ترین محصولات برند بلاجیو ایتالیا، انواع آبمیوه گیری و سرخ کن است. سرخ کن های بلاجیو، بالاترین کیفیت و استاندارد تولید لوازم خانگی اروپا را در اختیار داشته و طراحی جذاب و دوست داشتنی دارد. طراحی محصولات آبمیوه گیری و سرخ کن بلاجیو، مبتنی بر راحتی حداکثری مصرف کننده بوده و همه گروه های سنی قادر به استفاده بهینه از محصولات هستند.

اگر عاشق غذاهای بدون روغن هستید، سرخ کن بلاجیو بدون روغن را توصیه می کنیم. اگر در طول سال، علاقه زیادی به آبمیوه طبیعی دارید، آبمیوه گیری 5 کاره بلاجیو با غذاساز توصیه می شود. البته آبمیوه گیری 4 کاره استیل لاک بلاجیو و آبمیوه گیری 4 کاره گلو استیل از دیگر محصولات پر فروش بلاجیو در ایران هستند.

محصولات بلاجیو
محصولات پرفروش بلاجیو

اگر برای خانه یا دفتر خود، نیازمند یک چای ساز شیک و زیبا هستید، چای ساز بغل همی بلاجیو لمسی را توصیه می کنیم که مبتنی بر استانداردهای روز اروپا و بر اساس بهترین متریال و طراحی کاربرپسند، تولید شده است. برای عزیزانی که عاشق چای خوش طعم ایرانی هستند، یک چای ساز حرفه ای باکیفیت، انتخابی ضروری است که بلاجیو، این فرصت را در اختیار چای بازهای قهار قرار داده است.

اگر علاقمند به شستن در و دیوار با بخار شو هستید، بخار شور بلاجیو گزینه خوبی است.

اگر کافه دارید یا دوست دارید آشپزخانه خود را حرفه ای تر از آنچه دیگران فکر میکنند، طراحی کنید، اسپرسو آمپرداز 20 بار بلاجیو، توستر 50 لیتر بلاجیو، آب مرکبات گیر بلاجیو و توستر 65 لیتر بلاجیو را در نظر داشته باشید.

تماس با نمایندگی رسمی محصولات بلاجیو در ایران

به منظور تماس با نمایندگی رسمی محصولات بلاجیو در ایران می‌توانید به وب سایت رسمی بلاجیو ایران به نشانی: Bellagio-ir.com مراجعه کنید. اگر قصد دریافت مشاوره درباره محصولات متنوع برند بلاجیو دارید، می توانید پرسش های خود را به شماره : 09178116203 پیامک کنید. شماره تلفن: 0917771479 نیز پاسخ گوی سوالات مشتریان گرامی از سراسر کشور است.

اگر قصد مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی بلاجیو در ایران داشتید، به نشانی: بندر گناوه – میدان امام – کوچه پتو فروشان – نبش پاساژ دشتی زاره لاین اول مراجعه کنید.

مخاطب گرامی

اگر قصد خرید لوازم خانگی با کیفیت را دارید تا طعم لذیذ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را تجربه کنید و در  4 فصل سال، از آب میوه طبیعی گوارا لذت ببرید و بوی وسوسه انگیز چای و قهوه فضای آشپزخانه شما را معطر کند، محصولات با کیفیت برند بلاجیو ایتالیا را در نظر  داشته باشید.

با بلاجیو، آشپزی لذت بخش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *